Et spændingsfelt, der skal udforskes

Jeg har den seneste tid fået smag for et spændingsfelt, som jeg absolut må dykke ned i. Fordi det er spændende, og fordi jeg kan lære en masse.

Overordnet set tænker jeg på organisationspsykologi, da centrale dele af den psykologiske forskning på fornem vis perspektiverer teoretiske udfordringer inden for fx kommunikation og ledelse. Det er ikke en helt ny verden, da jeg under studiet fik en forsmag på det med forskellige teoretiske indgangsvinkler til bl.a. organisationsudvikling, -kultur og ledelse. Områder, der interesserer mig rigtig meget. Men jeg er sulten efter mere. Meget mere.

Lige nu er jeg i gang med en proces, hvor jeg laver en masse research for at blive klogere på, hvad jeg så helt konkret skal tage en bid af. Det er spændende og sjovt. Én ting er sikkert – uanset hvilken form for virksomhedsstudie vi taler om, fornemmer jeg et interessant psykologisk perspektiv, der kalder på mig.

Fra spændingsfeltet tuner jeg ind på de udfordringer, postmoderne organisationer står overfor. Det er fantastisk.

About jannikoeie

Curious and dynamic communicator. Perpetual child. Curiosity, Social Media, Personal Development, Floorball, Determination, Board Games, Extraversion, Communication, Culture, Dynamic, Disney, Challenges, Travel, Strategic Level, Family, Sledging, Marketing, Music, Design, Concerts, Storytelling, Liquorice, Dialogue Marketing, Mads & Monopolet, Commitment, Books, Friends, Analysis, Networking, Operational Level, Phone Calls, Shopping, Mojitos, Theatre Sport, Attentive, Handball, Art, Documentary, Apple Quince Tea, My Mac
This entry was posted in Communication, Leadership, Organisation, Psychology, Random thoughts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

